Projek malam cuti

Lps balik keja ari jumaat, terus pk nak buat projek lighting… kali nie bereksperimen dgn dua lampu… satu depan, satu dr belakang… dah nama ujikaji… bape keping ja yg menjadi…

Dah lepas isteri tido… aku terus laie dgn ujikaji dgn topik yg dah lama aku tingin buat…

Irfan suka sgt la jadi pembantu makmal… abih basah meja dan lantai… sbb tu hanya bole buat lepas isteri tido.. kalau tak mesti kena tahan telinga…

Memandangkan ini hanya tahap ujikaji… maka banyak laie ruang yg bole diperbaiki… ramai dah photog lain dah buat subjek nie, dan gmbr depa laie cantik2… cuma aku yg terlambat mula…

6 Comments

Filed under Fotofolio

6 responses to “Projek malam cuti

  1. Assalamualaikum, bang. Lama tak dengar berita. Pasal shoutbox tu, cuba masuk kat oggix.com (mcm yang saya dan fahmi ada tu). Ikut jer instruction dia. Senang sangat. Tapi tak sure la wordpress dia support atau tak…

  2. bila nak update gambar journalist baru? aku rindu gambar2 kau mean…

  3. azmeanaziz

    shah.. tq… dah try… kat wordpress mmg tak leh..
    ajis… hg rindu kat gmbr aku kee… rindu kat aku.. hehehehe…

  4. woohoo..mean lasly jumpa jugak blog hang..jenuh dok cari..kenai lagi kot aku noh yg gi amek gambaq ngan hang kat kola kangsaq..hehehe

  5. Azmean,

    salah satu kelemahan wordpress ialah x boleh use shoutbox dan banyak widgets lain. Sb itu wp gunakan ‘comments’ mcm ni utk communicate.

    peacebuy

    GEMPAMELAYU

  6. azmeanaziz

    peacebuy… tima kasih atas informasi… dan juga krn melawat web ini…

Leave a Reply

