15/03/2009 – Xcident..

Ringkasan :
– Balik dr shoot wedding di Sitiawan, berlaku dlm h’way PLUS laie 3 km susur keluar Bt Kawan, jln berair lps hujan.
– isteri dan anak perempuan berada di hadapan, anak lelaki sedang tidur dibelakang..
– berada di lorong memotong, dan sedang memotong bas transnational.. depan kereta sy di lorong memotong tu,ada laie sebuah bas sedang memotong kereta kancil..
– bas transnational secara tiba2 memasuki lorong memotong utk memotong kancil tu juga, tapi tak perasan kereta sy sudah separuh berada di hadapan basnya (posisi pemandu bas = posisi isteri sy)..
– bas menghimpit, sempat membunyikan hon, tapi bas terus menghimpit dan terlanggar bhgn belakang sebelah kiri kereta..
– perlanggaran tu menyebabkan kereta berpusing-pusing, melanggar divider tengah h’way, kemudian melanggar kereta kancil, dan terbabas ke dlm longkang sebelah kiri h’way dlm keadaan mengundur..
– kereta melepasi longkang dan tersangkut di atas pagar h’way..
– anak isteri tak ada kecederaan… kereta spt gmbr di bawah…

7 Comments

Filed under Fotofolio

7 responses to “15/03/2009 – Xcident..

  1. adoi tengok rupa keta tersadai cmni rasa gerun lak..tp alhmdulillah hgpa smua ok..respek kt irfan dn ifti, tak nangis pun..cayalahh..

  2. weeehh..!! hang ok kaa?? teruk tgk keta hang..!!
    skrg keta hang ada kat icu mana..??

  3. shamwalker

    mak aihh!! seriau tgk..nasib baik semua ok..bas transnasional nih byk kes btoi sejak 2 menjak nih..driver dia pekena daun ketum kut..huhuhuhu

  4. Bang, nasib baik selamat sumanya. Nasib baik juga tak guna kereta murahan macam saya… Ish… Alhamdulillah suma ok…

  5. ghazalihariri

    Mean,
    nasib hg ok Mean,
    aduhh…aku baru tau nengok hg nye blog nih…
    tu lah, bas ekspres memang kuang hajar atas hgway…bawak maut punya laju….
    hg patut saman ja kompeni bas tu…kalao hg tgh memotong, kompom dalam 110km/j, bastu lak berapa laju dia bawak tu….memang kurang hajar…
    anyway, syukur banyak hang dgn anak isteri suma ok….

  6. kidzcute

    Salam..

    Bro….. kereta nitro hang dah berjaya dihidupkan dgn membelanjakan modal RM80 jek..

    woit! kereta baru dah angkat blum?
    angkat keta kebal jek laaa…. laen kali kalu bus langgar depa yg terbalik… keh.. keh.. keh…

    • azmeanaziz

      sib baik la hg ada.. kalau tak.. keta tu dah masuk tong sampah dah… dah berkurun dia duk dlm kotak.. aku dah malas nak main….

      Skang tgh carik keta… kalau keta kebal, bape ari bole sampai Muar…?? heheheh..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s