May yg kering

‘Berhabuk’ blog nie.. lama tak update… bulan May nie tada gmbr sgt… idea dah kering… poket pon turut kering… nie sj gmbr dlm bulan May…

gambar Irfan dgn Ifty dalam rumah…

Ifty dekat Mengkuang dam..

Irfan masa pi tgk dragon boat… tada idea sgt nak shoot dragon boat…

lps tu ada org jabatan kesihatan dtg sembur asap kat rumah…

Irfan lps org sembur asap… dah mcm berada di zon berdemo yg baru lps kena tembak ngan asap pemedih mata je…

masa pi Mengkuang dam, ada kejadian alam semulajadi yg jarang2 berlaku… sun halo…

A circular halo, often referred to as just a halo, is formed by the refraction of sunlight through cloud suspended ice crystals as opposed to raindrops or other liquid water suspended in the air. Sometimes only arc sections are visible as opposed to a full circle.

2 Comments

Filed under Fotofolio

2 responses to “May yg kering

  1. wa cantik2…
    saya mengikuti aktiviti en azmean dari fotopage
    yg menarik perhatian saya semasa di cameron highland
    http://undertree.fotopages.com/

    • azmeanaziz

      tima kasih en amirul kerna mengikuti sy sejak dr zaman fotopages laie… kalau ada nak komen gmbr sy, komen le.. bole juga sj tahu apa yg perlu diperbaiki…🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s