K/terbang terhempas

Minggu nie balik kpg… selalu dok balik pon, mmg ada xtvt payung terjun kat padang k/terbang Tpg… Ahad pagi baru terasa nak pergi tgk…

Aku pi duduk kat ujung landasan… aku tgk ramai org di hujung sebelah laie satu… aku ingat depa pon nak tgk payung terjun… tapi aku malas nak pi kat sana…

Kemudian.. aku tgk ada k/terbang lain mcm jaa… rupanya org dok tunggu tgk k/terbang tu nak terbang.. bukan nak tgk payung terjun…

Tak lama lps tu… aku tgk k/terbang tu bersedia dilandasan utk terbang.. aku pon prepare la nak amik gmbr tu… kira ala2 plane spot juga laa….

Kemudian.. tak lama lepas pesawat tu terbang… aku tgk dia corner lain mcm jaa… aku pon terus shoot… dan kemudian k/terbang tu terus terhempas… tak jauh dr tempat aku berdiri….

Aku tergamam bila tgk keadaan mcm tu, dan aku sempat shoot beberapa kali ja… kemudian aku dah start gigil… dah tak bole amik gmbr…

Lps dr tu… bila aku tgk ramai org dah datang kat situ… baru la aku berani nak pi dekat sikit… tadi tu aku takut ada letupan….

Dr paper online yg aku baca… sorang pilot warga asing terbunuh…
mcm tak percaya ja aku dah saksi satu peristiwa yg dasyat nie…

5 Comments

Filed under Fotofolio

5 responses to “K/terbang terhempas

  1. pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh………………………..mmg dahsat la moment ni…gua bg 5star kt lu la bro…bkn senang nak dpt shot mcm ni,nasib hg la bro..bleh hantar pi reuters lg la ni,xpun hantar pi local press..bleh jual ni…..

  2. s41452

    tu dia aih. ni la kira sangat nasib baik dpt shot gmbor ni.
    ada paper beli tak gmbor ni. kalu ada heheheeheh belanja ek.

    banyak nyer watermark tu

  3. bazuki

    Azmean, there is a good news and a bad news.

    The good news is, you have a once in lifetime opportunity to have the picture.

    The bad news is, you did not call Zainal or me to tell us that you HAVE the picture.

    I can see that this picture is on the front page of NST, BH, Utusan, etc, or in Japan, Europe, or UK, where the pilot is from.

    A good picture will be a much better picture if it is GET USED.

    Bazuki Muhammad / REUTERS

  4. huhuhuh bro hang dah kol bazuki /zainal ka explan the ‘real’ story..heeehe

  5. azmeanaziz

    fahmi, zufrin… tak jual la gmbr2 tu… sj ja tamo jual.. hehehe…
    jijan… yep.. aku dah explain kat zainal ngan bazuki…

Leave a Reply

