Jom heboh

selain dr pasar mlm… dah lama rasanya aku tak pi tempat crowded mcm jom heboh nie… last aku pi jom heboh nie, aku masih laie pakai kamera filem… mmg dah lama la tu…

oleh sbb tu la aku terasa nak pi jom heboh kali nie, yg diadakan kat bt kawan… aku sebenarnya tak kenal sgt ngan artis2 baru nie… mana aku tgk org ramai berkerumun, kat situ la aku shoot…🙂


aku tau dia berlakon dlm cite Bio-Nik jadi photojournalist


dia nie dj radio… nama tak ingat..


sapa ek..??


yg ni pon…


dia nie berlakon dlm Nur Kasih..


nama tak tau… tau dia berlakon bnyk drama ja…


Nurul.. ada nama kat baju dia.. hehehe… Majalah 3..


anak aku kata dia berlakon Bio-Nik.. mmm…

Dulu aku penah tgk baju mcm kat bawah nie dijual kat shopping complex… seraya aku pon berfikir, “sapa la nak beli baju mcm nie..” wording dia satu hal… color pon meriah semacam jaa… dah mcm lampu lip lap hari raya… rupanya dah jadi trend skang la kot… kat jom heboh tu.. ada la jugak yg sanggup pakai baju tu… tapi nie ja yg sempat aku shoot…

nampak sgt aku nie makin ‘berumor’… ishkk..

4 Comments

Filed under Fotofolio

4 responses to “Jom heboh

  1. Azmean……… you shoot ni pakai lens 70-300mm f2.8 ke….. cantik gambonya….. abah pun nak try pergi tempat cam nilah….. nak belajar shoot ….. hahaha

  2. very fast..nak kena cari gak la

Leave a Reply

