Rumah terbuka CNY…

Dua minggu lps aku hadiri rumah terbuka sempena tahun baru cina di Sg Ara… mkn free, org mmg sgt ramai… org ramai, photographer pon ramai… huhu..

terdpt lebih dr 20 ekor ‘singa’ yg menyambut kedatangan VIP iaitu ketua polis P. Pinang….

oooo… dlm ‘singa’ tu ada orang….

owhhh.. sempat garu idung ek…?

ada juga persembahan tarian semua.. tapi nie je yg aku sempat shoot…

Acara yg menarik perhatian aku adalah acara tarian ‘singa’ akrobatik di atas tiang… utk mendapatkan angle terbaik… aku telah berdiri dua jam lebih awal dr jadual persembahan.. huhu…

Sementara tu, sempat gaks aku carik setting direct flash…

Tapi sayang… bila dah start event tu, MC bagitau takleh guna flash… kelam kabut le cari setting lain…

bukan senang tarian singa akrobatik nie…

nie le tmpt yg aku rasa paling extreme, sbb ada lompatan… dan matlamat aku, nakkan gmbr yg keempat2 kaki ‘singa’ tu berada di udara….

Dan inilah satu2nya gmbr yg keempat2 kaki kat udara… tapi aku tak pueh ati, sbb singa tu tak bape nak cantik…

mmg best tarian singa akrobatik nie… walaupun 2-3 kali depa terjatuh… mmg tak senang le nak melompat dari tiang ke tiang…

yg penting, keyakinan dan kepercayaan kat kwn yg belakang tu… mmm… bape lama le agaknya depa berlatih nak jadi terror mcm tu..?? pagi join, petang dah boleh buat show ke..??

Leave a comment

Filed under Fotofolio

Leave a Reply

