Skali sj..

Penah satu hari dulu, sedang aku berjln dgn kwn, ternampak satu moment yg cukup menarik dr tingkap di atas… seorg apek berada di tingkap tu sedang menyiram pokok2 bunganya… lighting time tu pon agak ‘sedap’…

tapi sayangnya, aku tak bawak kamera time tu… dan moment tu terlepas mcm tu sj…

bila cuti yg lps, aku ulang pergi ke tmpt tu, dgn harapan apek tu akan menyiram pokok2nya, sama spt moment sblm nie… tapi, punah harapan.. apek tu tada dan tingkap2 tertutup…

mmg kerap terjadi mcm nie, time tak bawak kamera tu la, bnyk plak moment yg menarik… time usung kamera sampai nak patah bahu, tada la plak…

bole bayangkan tak dlm gmbr di atas ada apek tu tgh menyiram pokok2 bunganya..??

kalau aku berjaya dpt gmbr tu, aku upload lain… huhu..

Leave a comment

Filed under Fotofolio

Leave a Reply

