Hari pertama…

Hari pertama persekolahan, semua mak bapak sibuk… sibuk urus anak2, terutama yg pertama kali jejak kaki ke skolah…

mcm Ifty, sblm nie dah dua tadika dia masuk… kali nie tadika baru.. 3 thn tadika.. sian laa…

awal pagi dia semangat, bangun tido awal.. pi skolah pon mcm seronok…

Bila tau ibu dia kena masuk opis, takleh nak tunggu dia kat tadika tu.. mula la start sedih…

angkat tangan pon dlm mood sedih…

proses memujuk…

Akhirnya… terlerai jugak air mata si Ifty…

nie gmbr budak nangis di kelas lain…

lepas hantar ibu dia ke opis, aku masuk balik ke tadika Ifty… nampak gaya dah mcm ok… dah ada kawan bermain..

bila dipikirkan, jauh laie perjalanan yg anak2ku kena tempuhi… semoga korang tabah dan sabar…

Leave a comment

Filed under Fotofolio

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s