Hadiah besday..

Ini hadiah dari Ifty sempena besday aku baru2 nie…

RM6.50 cash, dlm sampul angpow berserta ucapan dan gmbr yg dia buat sendiri…

Sungguh buat aku rasa terharu dan sedih… sbb aku tau duit tu duit yg dia simpan dr duit belanja sekolah tetiap hari…

t/hari aku beli makanan kat cafe opis aku guna yg duit dia hadiahkan tu… walaupon makanan kat cafe tu dah tak berapa sedap, tapi hari nie aku rasa apa yg aku mkn ari nie mmg sedap…

Seblm ke sekolah pg tadi, aku dah bagi RM10 kat Ifty, suruh simpan dlm tabung… sebagai ganti duit yg dia hadiahkan kat aku tu….

1 Comment

Filed under Fotofolio

One response to “Hadiah besday..

  1. Hairiah

    Happy Birthday suamiku sayang… semoga Ifty menjadi anak yg solehah, cerdik dan pandai menjaga diri…

Leave a Reply

